Czy w sytuacji, gdy linia lotnicza odrzuciła mój wniosek, mogę nadal złożyć wniosek o odszkodowanie w Lot-Opóźniony.pl? - Możesz na nas liczyć!

Czasem nie wszystko idzie zgodnie z planem. Kiedy dzieje się tak w podróży, może to oznaczać niemałe kłopoty. To musi się zmienić, ponieważ ludzie mają prawo do otrzymania wsparcia i do bycia traktowanym z szacunkiem.  Nie martw się, jesteśmy tu by Ci pomóc!

Hej Austin, niedawno leciałem opóźnionym lotem liniami WizzAir. Złożyłem wniosek o odszkodowanie na stronie internetowej linii, ale ta odrzuciła go powołując się na nadzwyczajne okoliczności. Czy wciąż mogę złożyć wniosek na Lot-Opóźniony.pl?  -Tomek

Z przyjemnością informujemy, że nadal możesz zgłosić swoje roszczenie u nas! Linie lotnicze często już na samym początku odrzucają wnioski o odszkodowanie za przelot stwierdzając, że opóźnienie było spowodowane „nadzwyczajnymi okolicznościami”. Może to być próba zniechęcenia Cię do dochodzenia odszkodowania, które Ci przysługuje.

Po tym jak zgłosisz swoje roszczenie o odszkodowanie, Lot-Opóźniony.pl zweryfikuje jakie opcje mamy, aby zawalczyć o Twoje odszkodowanie. W niektórych przypadkach, możemy zdecydować się na pominięcie niektórych kroków, w zależności od danej sytuacji oraz początkowej odpowiedzi linii lotniczej. Poprzez swoje konto na naszej stronie internetowej, możesz łatwo śledzić status swojego wniosku oraz wszystkie kroki jakie w Twoim imieniu podejmuje Lot-Opóźniony.pl.

 

Pozdrawiamy,

Austin z Lot-Opóźniony.pl

 

 
 

 

Austin jest jednym z członków zespołu Lot-Opóźniony.pl. Jest odpowiedzialny za sprawdzanie i zatwierdzanie wniosków zgodnie z rozporządzeniem WE 261/200. Weryfikuje także prawdziwość argumentów przedstawianych przez linie lotnicze.

 

Dowiedz się więcej na temat swoich praw klikając tutaj!

Masz więcej pytań? Odpowiedzi na niektóre z nich znajdziesz w naszej zakładce FAQ - Najczęściej Zadawanych Pytań!

Sprawdź mój lot