Czy można złożyć zażalenie na opóźniony lot? - Możesz na nas liczyć!
środa, 22 sierpnia 2018
Czasem nie wszystko idzie zgodnie z planem. Kiedy dzieje się tak w podróży, może to oznaczać niemałe kłopoty. To musi się zmienić, ponieważ ludzie mają prawo do otrzymania wsparcia i do bycia traktowanym z szacunkiem. Nie martw się, jesteśmy tu by Ci pomóc!
Witamy ponownie w naszej serii na blogu - Możesz na nas liczyć! Tym razem odpowiemy na pytanie, które bardzo często zadawane jest przez naszych klientów. Jeśli Ty również masz jakieś pytania, na które chciałbyś usłyszeć naszą odpowiedź (czy to osobiście czy na blogu), nie czekaj ani sekundy i wyślij do nas wiadomość na info@lot-opozniony.pl. Odezwiemy się do Ciebie tak szybko, jak to będzie możliwe!
Cześć Anna, jestem ze Stanów Zjednoczonych i nie za bardzo rozumiem wszystkie zasady i europejskie regulacje. Czy mogę złożyć zażalenie na opóźnienia w lotach? - Joanna
Anna: Witaj Joanno, dziękujemy za Twoje pytanie. Oczywiście, że tak! Możesz nie tylko złożyć zażalenie - jeśli Twoja trasa lotu objęta jest Rozporządzeniem WE 261/2004, możesz także ubiegać się o odszkodowanie za opóźniony lot!
W jakich sytuacjach mogę ubiegać się o rekompensatę?
Jeśli leciałeś z USA a celem Twojej podróży było miasto w Europie, możesz ubiegać się o odszkodowanie, jeśli przewoźnik, który obsługiwał lot był przewoźnikiem europejskim. Dotyczy to również lotów z każdego innego miejsca na świecie. Innymi słowy: jeśli lecisz z jakiegokolwiek miejsca spoza UE do UE, a Twój lot jest opóźniony, odwołany lub odmówiono Ci przyjęcia na pokład, możesz ubiegać się o odszkodowanie jedynie, gdy lot obsługiwany jest przez przewoźnika zarejestrowanego w Europie.
Co więcej, rozporządzenie dotyczy wszystkich lotów wylatujących z Unii Europejskiej. To znaczy, że jeśli wylatujesz z jakiegokolwiek lotniska znajdującego się w UE, masz prawo do ubieganie się o odszkodowanie, gdy Twój lot był opóźniony, odwołany lub gdy odmówiono Ci przyjęcia na pokład ze względu na overbooking (bez względu na to gdzie zarejestrowany jest przewoźnik).
Dlatego też nie składaj tylko zażalenia, ale korzystaj z przysługujących Ci praw pasażera! Wyślij roszczenie i otrzymaj rekompensatę za zakłócony lot.
Pozdrawiamy,
Anna z Lot-Opóźniony.pl
Jeśli chcesz, abyśmy zajęli się tym wszystkim, możesz złożyć swój wniosek na Lot-Opóźniony.pl, a my zabierzemy się do pracy w mgnieniu oka! Dołożymy wszelkich starań, aby lina lotnicza wypłaciła Ci należne odszkodowanie! Co najważniejsze, nasza 25% prowizja będzie obowiązywać tylko wtedy, gdy uda nam się wywalczyć Twoje odszkodowanie.
Anna jest jednym z członków zespołu Lot-Opóźniony.pl. Jest odpowiedzialna za sprawdzanie i zatwierdzanie wniosków zgodnie z rozporządzeniem WE 261/200. Weryfikuje także prawdziwość argumentów przedstawianych przez linie lotnicze.
Dowiedz się więcej na temat swoich praw klikając tutaj!
Masz więcej pytań? Odpowiedzi na niektóre z nich znajdziesz w naszej zakładce FAQ - Najczęściej Zadawanych Pytań!
Czy podobała Ci się ta treść?
Dziękuję, to poprawiło mi dzień!
Terapia jest droga - pomóż nam się doskonalić!
Przyjęte do wiadomości, dziękuję!