Sprawdź lot

W kilku prostych krokach sprawdź, czy przysługuje Ci odszkodowanie. Zupełnie za darmo i bez zobowiązań! Następnie zdecyduj czy chcesz zgłosić roszczenie i powierzyć sprawę naszym ekspertom.

Sprawdzenie lotu i zgłoszenie roszczenia
Rozpoczęcie pracy nad Twoim zgłoszeniem
Wypłata odszkodowania: 'brak wygranej, brak opłat'
1

Podczas którego lotu pojawił się problem?

Wprowadź numer lotu, planowaną datę wylotu oraz lotnisko startu i lotnisko lądowania. W przypadku lotów kombinowanych (transferowych), dodaj loty przesiadkowe, klikając na 'Dodaj lot przesiadkowy'. Jeśli zaoferowano Ci alternatywny lot, dodaj go w punkcie 3.

Trwa szukanie lotu...
2

Jaki problem dotyczy Twojego lotu?

Wybierz problem, który dotyczy Twojego lotu. Zweryfikujemy tę informację w oparciu o nasze dane lotnicze.

3

Czy zaoferowano Ci alternatywny lot?

Jeżeli przybycie do lotniska lądowania (docelowego) miało miejsce innym lotem niż wcześniej przez Ciebie zarezerwowanym, dodaj ten lot tutaj.

Uzupełnij dane dotyczące alternatywnego lotu lub lotów

Trwa szukanie lotu...
4

Ilu pasażerów znajdowało się na Twojej rezerwacji?

Każdy, kto podróżował na tej samej rezerwacji, może zostać dodany do zgłoszenia. Odszkodowanie jest należne każdemu pasażerowi z osobna.

5

Czy dotarcie do lotniska lądowania (docelowego) było opóźnione o co najmniej 3 godziny?

Aby móc ubiegać się o odszkodowanie, całkowity czas opóźnienia lotu musi wynosić co najmniej 3 godziny.

Uwaga: loty przesiadkowe mogą także zostać uwzględnione.

5

Czy dotarcie do lotniska lądowania (docelowego) było opóźnione o co najmniej 2 godziny?

W przypadku odwołania lotu pasażerowie muszą dotrzeć do miejsca docelowego ich podróży co najmniej 2 godziny po zaplanowanym czasie przylotu, aby móc kwalifikować się do odszkodowania.

6

Kiedy poinformowano Cię o odwołaniu lotu?

Aby ustalić, czy należy Ci się odszkodowanie, musimy wiedzieć, kiedy poinformowano Cię o odwołaniu lotu.

6

Wpisz Twój adres e-mail?